Klachten procedure
Bij Kroon Parket doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval vinden wij het belangrijk dat uw klacht serieus genomen wordt en dat we samen tot een passende oplossing komen. Daarom hanteren wij een heldere en klantgerichte klachtenprocedure.
Een snelle vraag? Bel ons even op 0252-220450 of 0252-533566.

Heldere en klantgerichte klachtenprocedure
Als u een klacht heeft over een product, een geleverd dienst of onze service, dan kunt u deze op verschillende manieren bij ons melden. Dit kan per e-mail via info@kroonparket.nl, telefonisch via onze vestigingen in Hillegom (0252-533566) of Sassenheim (0252-220450), of schriftelijk per post. Vermeld daarbij alstublieft uw naam, adres, factuurnummer of offertenummer, en een duidelijke omschrijving van uw klacht. Indien mogelijk kunt u foto’s of andere relevante informatie meesturen.
Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, sturen wij u binnen twee werkdagen een bevestiging. Vervolgens nemen wij binnen vijf werkdagen contact met u op met een inhoudelijke reactie, of maken we indien nodig een afspraak bij u op locatie. Ons streven is om de klacht binnen veertien werkdagen naar tevredenheid af te handelen. Mocht de afhandeling meer tijd vergen, dan brengen we u daarvan uiteraard op de hoogte.
Als wij aansprakelijkheid erkennen, zorgen we ervoor dat het probleem zo snel mogelijk en kosteloos wordt verholpen. Dat kan door herstelwerkzaamheden, vervanging van (delen van) de vloer, of een andere passende oplossing. Wij kijken hierbij altijd naar wat redelijk en eerlijk is, zowel voor u als voor ons.
Bent u niet tevreden over de geboden oplossing? Dan kunt u als consument gebruikmaken van de onafhankelijke geschillenregeling via CBW. Omdat Kroon Parket CBW-erkend is, profiteert u van extra zekerheid. Geschillen vanaf een bedrag van €250 kunnen worden voorgelegd aan een onafhankelijke instantie via Stichting UitgesprokenZaak.nl. Deze instantie doet een bindende uitspraak, en als u in het gelijk wordt gesteld, zorgt CBW via SG CBW desgewenst ook voor nakoming van het bindende advies.
Meer informatie over deze geschillenregeling vindt u op www.cbw-erkend.nl.
Tot slot: wij doen ons uiterste best om klachten altijd in goed overleg met u op te lossen. Uw feedback helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Aarzel dus niet om contact op te nemen als u ergens mee zit – wij staan voor u klaar.
Neem contact met ons op
Heeft u een vraag, opmerking, compliment of klacht. Vul hier het formulier zo volledig mogelijk in en wij proberen u binnen 2 werkdagen te antwoorden.
Kom langs in onze showroom
Kroon Parket verwelkomt u graag in één van onze showrooms. In zowel Hillegom als Sassenheim kunt u onze uitgebreide collectie aan traprenovaties en vloeren bekijken.